بروز رسانی آذر ۹ام, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ بعد از ظهر
مهر ۰۶, ۱۳۹۷ admin سئو و بك لينك 0
لطفا به آن مطلب رای دهید
[رای ها : ۱ امتیاز : ۵]
انتخاب عنوان مناسب جهت سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید اهمیت ویژه ای دارد. بهینه سازی عنوان وبسایت و مرکز خبرهای جدید یکی از جنبه های مهم در سئو می باشد که معمولا نادیده گرفت می می شود. ساخت یک عنوان صفحه خوب یکی از تجربه و مهارت بالا های ضروری جهت کسب SERP بالا می باشد.
تگ های Title یکی از فاکتورهای مهم می باشد که به موتورهای جستجو کمک می کنند تا بفهمند که محتوای صفحه تان مرتبط به چه چیزی می باشد. عنوان صفحه اولین بازخورد بازدیدکنندگان از محتوای تو را مشخص می کند. مهم می باشد که دائما عنوان صفجه تان را جهت موتورهای جستجو بهینه سازی کنید. زیرا و به درستی که تاثیر بسیاری در رنکینگ وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو دارد و همچنین همچنین یک بینش کلی در مورد محتوای صفحه به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.
جهت بهبود سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان و همچنین داشتن یک کسب و همچنین کار آنلاین موفق خیلی مهم می باشد که مطابق قوانین گوگل عمل کنیم. در سال شمسی ۲۰۱۷ مطابق بعضی به گفته ها، گوگل بیش از ۷۹ قسمت و بخش، Baidu حدود ۶.۵۵ قسمت و بخش، یاهو ۵.۰۶ قسمت و بخش از ترافیک جستجوی دسکتاپ در جهان را دارند. واضح می باشد داشتن رنکینگ بالا در گوگل خیلی مهم می باشد.
تو چه به دنبال راهی جهت بهبود سئو وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان یا به دنبال افزایش تاثیرگذاری استراتژی بازاریابی محتوای خود باشید، سئو عنوان صفحه یک قدم مهمی می باشد که بایستی و حتما بردارید.
در آن مقاله، در مورد موارد و نکات و همچنین راهکارهای انتخاب بهترین عنوان سئو صحبت می کنیم.
گوگل ۵۰ الی ۶۰ کاراکتر تگ عنوان یک صفحه را در نتایج جستجو نشان می دهد و همچنین بقیه را حذف میکند. پس عنوان صفحه تو بایستی و حتما حدود ۵۵ کاراکتر یا کمتر باشد که آن شامل کاراکتر فضای خالی (space) هم می می شود.
طول عنوان صفحه می تواند در چگونگی دیدن کردن و نمایش آن هم در SERP تاثیر گذار باشد. در صورتی که خیلی طولانی باشد، بایستی و حتما قسمتی از آن هم حذف می شود و همچنین در صورتی که خیلی کوتاه باشد ممکن می باشد گوگل اراده و تصمیم راسخ بگیرد که صفحه تان را در نتایج جستجو نشان ندهد، و همچنین یا یک عنوان دیگر جایگزین عنوان قبلی کند.
جهت اطمینان، بهتر می باشد که واژه هایی که کلمات کلیدی تان را توصیف می کنند در ابتدای تگ عنوان صفحه نوشته شوند تا احتمال برش یا حذف آنها توسط گوگل به حداقل برسد. یک عنوان صفحه خوب بایستی و حتما ساختاری مانند زیر داشته باشد.
کلمه کلیدی – کلمه کلیدی دوم | نام برند
در بعضی مواقع عناوین طولانی ممکن می باشد جهت به اشتراک گذاری آنها در شبکه های فرهنگی و اجتماعی مناسب باشد و همچنین بعضی از عناوین بطور طبیعی بایستی و حتما طولانی باشند. در هر حال دقت کنید چگونه عنوان صفحه در پس نتیجه آن می شود که جستجو ظاهر می می شود و همچنین همچنین بدانید که بهره بری و استفاده از عنوان طولانی هیچ مجازاتی از طرف موتور جستجو جهت آن هم به همراه ندارد. از قضاوت خودتان بهره بری و استفاده کنید و همچنین مثل یک کاربر موتور جستجو فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید.
هر صفحه در وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو منحصر به فرد می باشد و همچنین بایستی و حتما با آن هم به همین شکل رفتار می شود. هر صفحه در وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان بایستی و حتما یک عنوان مفهومی و همچنین مشخص داشته باشد. عنوان صفحه به منزله هویت آن هم صفحه می باشد. عناوین منحصر به فرد به موتورهای جستجو کمک می کند تا تشخیص بدهند که محتوای تو منحصر به فرد و همچنین با ارزش می باشد و همچنین همچنین باعث می می شود نرخ کلیک (CTR) آن صفحات افزایش یابد.
عنوان هر کدام از صفحات را طوری سفارشی سازی کنید که بتواند به درستی محتوای آن هم صفحه را منعکس کند.
۵۷ قسمت و بخش از بازاریابان اعلام می کنند که سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید نسبت به استراتژی های بازاریابی، کمک بیشتری به آنها می کند و همچنین استراتژی های دیگر آن اطمینان را به آنها نمی دهند که صفحه وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید شان دیده شوند.
در مقیاس صد یا هزاران صفحه ممکن می باشد نتوانید جهت هر صفحه، یک عنوان منحصر به فرد انتخاب کنید، ولی باید توجه داشت در CMS های مدرن و همچنین قالب های مبنی بر کد بایستی و حتما بتوانید یک عنوان داده محور و همچنین منحصر به فرد جهت تقریبا تمام صفحات مهم وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان ساخته یا ایجاد کنید.
هر صفحه وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید بایستی و حتما به یک سوالی جواب داده و همچنین یا اطلاعات با ارزشی را جهت کسی که به دنبال آن هم می باشد فراهم کند. در صورتی که سایتتان جهت کلمات کلیدی درست در جستجو رتبه بندی شده باشد کمک بسیاری به جستجو کنندگان می کند. آن خیلی مهم می باشد. یک عنوان خوب بایستی و حتما شامل کلمه کلیدی مناسب باشد. پس جهت هر صفحه بایستی و حتما یک یا چند کلمه مناسب در ذهن داشته باشید.
زیرا و به درستی که الگوریتم گوگل از عنوان هر صفحه جهت فهمیدن محتوای یک صفحه بهره بری و استفاده می کند، داشتن یک عنوان خوب هم به موتور جستجو و همچنین هم به جستجو کنندگان کمک می کند تا بفهمد که محتوای وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو راجع به چه موضوعی می باشد و همچنین در صورتی که عنوان صفحه شامل کلمات کلیدی باشد، آنها را به آن هدف مهم هدایت می کند. همچنین جهت گوگل روشن می می شود که آن صفحه جهت هر کسی که در مورد کلمه ویژه ای جستجو کرده مرتبط می باشد.
گاهی اوقات بهتر می باشد که از چند کلمه توصیفی در عنوان صفحه بهره بری و استفاده کنیم. ولی باید توجه داشت به نظر می رسد که واژه یا عبارت یکسان چندین بار ظاهر می شوند.
در صورتی که چه الگوریتم گوگل عناوین طولانی را مجازات نمی کند، ولی باید توجه داشت چالشی که با آن هم مواجه خواهید شد آن می باشد که عنوان صفحه از کلمات کلیدی انباشته می می شود که ممکن می باشد تجربه کاربری بدی را جهت بازدیدکنندگان وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید ساخته یا ایجاد کند، مثلا “کفش بخرید، بهترین کفش، کفش های ارزان، فروش کفش” .
آن نوع از انباشت کلمات کلیدی جهت گوگل و همچنین کاربران شبیه اسپم به نظر می رسد.
آن یک نقطه خیلی مهم می باشد. عنوان ها بایستی و حتما به قدری دوست داشتنی و جذاب باشد که بتواند نظر جستجو کنندگان را به خود جلب کند. در حالی که عنوان صفحه در سئو خیلی مهم می باشد، ولی باید توجه داشت به خاطر داشته باشید که اولین هدفتان جذب کلیک از طرف بازدید کنندگان وبسایت و مرکز خبرهای جدید که احتمالا به دنبال مباحث و مطالب ارزشمند تو خواهند بود.
آنچه اهمیت دارد اینست که هنگامی که عناوین تان را ساخته یا ایجاد و همچنین بهینه سازی می کنید و همچنین از کلمات کلیدی در آن هم بهره بری و استفاده می کنید، بایستی و حتما راجع به تجربه کاربری هم فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن کنید.
عنوان صفحه اولین جایی می باشد که هنگام و زمانی که بازدیدکننده آن هم را در صفحه نتایج پیدا می کند با برندتان تعامل پیدا می کند و همچنین آن هم بایستی و حتما تا حد امکان یک پیام درست، مهم و همچنین مثبتی را به بازدیدکننده برساند.
از عبارات مبهم مثل “Home” جهت صفحه HomePage، یا profile جهت پروفایل یک کاربر خاص، بهره بری و استفاده نکنید. همچنین از عناوین طولانی و همچنین غیر ضروری بهره بری و استفاده نکنید، زیرا و به درستی که هنگام دیدن کردن و نمایش در صفحه نتایج موتورهای جستجو قسمت های اضافی آن هم حذف می می شود.
یک سئو عالی و همچنین پایدار، نقش اساسی در رسیدن تو به اهداف تان دارد. ولی باید توجه داشت تو نمی توانید تنها و فقط یک هفته را صرف سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید خود کرده و همچنین حدود سه ماه با آن هم کار کنید و همچنین انتظار موفقیت را داشته باشید. تو بایستی و حتما پیشرفت تان را بطور مداوم و همچنین همگام با نیازمندی های تان پیگیری کنید.
یک شرکت سئو تو را راهنمایی می کند که چگونه و چطوری کسب و همچنین کارتان را به روش ثابت با یک تغییرات استراتژی بهینه، رشد دهید. تنها هدف آنها اینست که به تو کمک کند تا بتوانید اکثرا و بیشتر به صورت آنلاین دیده شوید.
یک شرکت سئو به تو کمک می کند که کلمات کلیدی را بطور صحیح در عنوان صفحه قرار دهید تا رنکینگ صفحه وب تان در گوگل بالا برود و همچنین همچنین کمک میکند تا بتوانید یک مجموعه غنی از کلمات کلیدی را در صفحات وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان اضافه کنید.
آن مهندسین و متخصصین سئو همچنین، طیف وسیعی از سرویس ها و خدمات شامل سرویس بازبینی وبسایت و مرکز خبرهای جدید، توسعه استراتژی سئو مناسب و همچنین پیاده سازی یک تاکتیک جهت کمک به رنکینگ کسب و همچنین کار جهت کلمات کلیدی مورد نظرتان و همچنین گرفتن ترافیک ارگانیک از موتور های جستجو مانند گوگل، یاهو و همچنین بینگ را ارائه می دهند.
برون سپاری به یک شرکت سئو، به وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان شانس بیشتری را جهت قرار گیری در رنکینگ بالا در موتورهای جستجو را می دهد و همچنین حجم بالایی از ترافیک را روانه وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان می کند.
در عرض چند ماهی که وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید تان را به یک شرکت سئو برون سپاری کرده اید، خواهید دید که ترافیک سایتتان به روش نجومی افزایش یافته می باشد.
خواه هدف تان بهینه سازی عنوان وبسایت و مرکز خبرهای جدید باشد یا هدایت ترافیک به وبسایت و مرکز خبرهای جدید جهت افزایش محبوبیت وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید، مطمئن شوید که عنوان صفحه تا را به درستی بهینه سازی شده می باشد.
آذر ۰۹, ۱۳۹۹ 0
شهریور ۰۲, ۱۳۹۹ 0
شهریور ۰۲, ۱۳۹۹ 0
تیر ۱۱, ۱۳۹۹ 0
آذر ۲۹, ۱۳۹۷ 0
آذر ۲۷, ۱۳۹۷ 0
آذر ۱۵, ۱۳۹۷ 0
آذر ۱۳, ۱۳۹۷ 0