بروز رسانی آذر ۹ام, ۱۳۹۹ ۱۲:۴۹ بعد از ظهر
۳۰راهنمای افزایش بازدید – بخش سوم
اطلاعات بیشتر
در دو مقاله قبلی در مورد آموزش های ارتقا بازدید حرف کردیمراهنمای هایی که شما میتوانستید در وبسایت خود و وب وب سایت های افراد دیگر پیاده سازی بکنید تا ارتقا بازدید داشته باشید.در بخش انتها این سری مقالات به شماشیوه هایی را اموزش خواهیم داد که چگونه از طریق شبکه های اجتمای ( Social Medias ) افزایش بازدید داشته باشید.
قبل از هر گونه توضیحی ضروری است اولین و با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که اگر میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان و سایتتان را فراموش بکنید اگر شما فرد مشهور ی هستید اگر بهترین سایت جهان را دارید چنانچه ایده ای دارید که در هیچ وبسایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم و بین مردم باشید برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است شیوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید سایت کوچک را به سایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید بالعکس.
۱. فیس بوک
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی و اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در انتخاب ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسياري طرفدار پیدا نماید همين طور او توانست خود را به جوانان معرفی نماید و اهداف خود را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
اگر شما کمپانی بزرگ یا کوچکی دارید یا حتی یک سایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی سئو میباشند و در سئوی نوین seo بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک
۲. توییتر
مصرف از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت مصرف پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.
یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب را گزینش بکنید یعنی شما چنانچه فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید و همچنین اگر فرد خاصی به موضوع کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همين طور افرادی که در توییتر حاضر هستند در بین فارسی زبانان به یک گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها فعالان وب می باشند در توییتر کار متمرکز دارند این خود نشان میدهد که هر کلیک بر روی لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک اهمیت دارد.همچنین نکته ی دیدنی اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد در رقابت با فیسبوک عقب تر هست ولی گـوگل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که لینک از این وبسایت با این که Nofollow هم است ولی دارای Authority بسیار بالایی است .
برای طلاعات بیشتر در مورد مصرف پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing
۳. گوگل پلاس
تمام ما میدانیم که قوانین سئو را گوگل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو و بینگ و یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین نو ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت و تعداد لایک ها را در نتایج دخالت داد با کمی تاخیر گـوگل به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گـوگل پلاس.
گوگــل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گوگل را متهم کردند که به کاربران امکان گزینش نمیدهد.از زمانی که گـوگل پلاس ایجاد شد.
افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی
قبل از هر گونه توضیحی ضروری است اولین و با اهمیت ترین قانون کار در شبکه های اجتماعی را بدانید .
قانونی نانوشته وجود داره که چنانچه میخواهید در شبکه های اجتماعی خوب باشید شما باید خودتان سایتتان را فراموش بکنید چنانچه شما شخص مشهور ی هستید اگر بهترین سایت جهان را دارید اگر ایده ای دارید که در هیچ وبسایت دیگری پیدا نمی شود اینها هیچ یک در ملاک های اولیه نیستند شما باید یاد بگیرید که از مردم و بین مردم باشید و برای انها کار کتید.شما باید یاد بگیرید که در شبکه های اجتماعی بزرگ یا کوچک بودن با اهمیت نیست ان چیزی که با اهمیت است شیوه ی کار شما است.بسته به نوع کار شما میتوانید وبسایت کوچک خود را به یک وبسایت بزرگ در شبکه های اجتماعی تبدیل بکنید بالعکس.
افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی
۱. فیس بوک
بزرگترین شبکه اجتماعی جهان فیسبوک است .که از افراد عادی تا افراد بزرگ سیاسی و اجتماعی در ان کار دارند.نمونه حقیقی ارزش فیسبوک را میتوان در انتخاب ات آمریکا دید جایی که باراک اوباما توانست با کار در فیسبوک تعداد بسیار بسیاری طرفدار پیدا نماید همچنین او توانست خود را به جوانان معرفی نماید اهداف خود را در مکانی که بیشتر فعالان ان جوانان هستند بیان نماید .
اگر شما شرکت بزرگ یا کوچکی دارید و یا حتی وبسایت شخصی دارید باید در فیسبوک کار بکنید .زیرا شبکه های اجتماعی بخش جدانشدنی سئو میباشند در سئوی نوین seo بدون شبکه های اجتماعی بی مفهوم است .
برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از فیسبوک به لینک زیر مراجعه بکنید :
۱۵ نکته ی طلای برای ساختن پیج در فیس بوک
۲. توییتر
استفاده از این شبکه اجتماعی خیلی بین تمام ی ایرانیان رایج نیست.اما به جرات میتوان در صورت استفاده پیشرفته از این شبکه تاثیر ان بیشتر از فیسبوک است.
یکی از بهترین نکات توییتر این است که شما به راحتی میتوانید مخاطب را گزینش بکنید یعنی شما اگر فرد خاصی را مد نظر دارید میتوانید او را Follow بکنید و همين طور چنانچه فرد خاصی به موضوع کار شما طرفدار باشد شما را Follow خواهد کرد.همچنین افرادی که در توییتر حاضر می باشند در بین فارسی زبانان به یک گروه ویِژگزینشه خلاصه میشوند.یعنی گروه خاصی از افراد که اکثر انها وبمسترها فعالان وب هستند در توییتر کار متمرکز دارند این خود نشان میدهد که هر کلیک بر روی لینک شما در توییتر چندین مساوی فیسبوک ارزش دارد.همچنین نکته ی جذاب اینجاست که توییتر هرچند که از فیسبوک اعضای کمتری دارد و در رقابت با فیسبوک عقب تر هست اما گوگــل به ان پیج رنک ۱۰ داده است که نشان میدهد که لینک از این سایت با این که Nofollow هم است ولی دارای Authority بسیار بالایی است .
برای طلاعات بیشتر در مورد مصرف پیشرفته از توییتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
The Ultimate Cheat Sheet for Expert Twitter Marketing
۳. گوگل پلاس
تمام ما میدانیم که قوانین seo را گوگــل تعیین می نماید بسیار کم پیش میاید که یاهو و بینگ و یا دیگر موتورهای جستوجو قوانین جدید ی را اضافه کنند.اما از عبارت قوانینی که بینگ اضافه کرد شبکه های اجتماعی بود.زمانی که بینگ به سمت فیسبوک رفت تعداد لایک ها را در نتایج دخالت داد با کمی تاخیر گوگــل هم به سمت شبکه اجتماعی دیگری رفت که اختصاصی بود یعنی گـوگل پلاس.
گوگل به قدری بر ارزش شبکه های اجتماعی افزود که بسیار ها گـوگل را متهم کردند که به کاربران امکان گزینش نمیدهد.از زمانی که گـوگل پلاس ایجاد شد یکی از با اهمیت ترین قوانین سئو شد شبکه های اجتماعی که درصد بسياري از ان را گوگــل پلاس تشکیل میداد.شما با کار در گوگــل پلاس این امکان را برای فراهم میکنید که شانس کلیک بر روی لینک های شما در نتایج ۲ مساوی بقیه باشد.
برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه بکنید :
براي چه به گـوگل پلاس نیازمندیم؟
۴. Pinterest
در مورد این شبکه اجتماعی در پست ۸ پیش بینی در مورد seo در سال ۲۰۱۲ توضیح دادیم.رند فیشکین مدیر سئوموز انگلیسی پیش بینی کرده بود که این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۱۲ بزرگ ترین شبکه اجتماعی برای اشتراک گذارنده های تصویر خواهد شد به سایتی تبدیل خواهد شد به عظمت فیسبوک.در این وب سایت هم مانند توییتر شما میتوانید به راحتی مخاطب را مورد هدف قرار دهید با مرتب کردن عکس های در بخش های مختلف به بازدید کننده ها نشان دهید که جوزه ی کار شما در چه محدوده ای است .
۵. اشتراک گذاری پیاپی
اگر شما در توییتر کار میکنید در بازه های زمانی مختلف به عناوین مختلف پست های قبلی را دوباره توییت بکنید .ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما کاملا واضح هست که ما همواره نمیتوانیم تمام توییت ها را ببینیم شما با تکرار کردن پست های خود در واقع به این امکان را میدهید ان گروه که ممکن است توییت شما را ندیده باشند انها ببینند.
افزایش بازدید از طریق شبکه های اجتماعی – Social Bookmarking
۶. Social Bookmarking
سایت های Social Bookmarking به وب سایت هایی گفته میشوند که مانند دیگر شبکه های اجتماعی کار میکنند ولی این فرق که کاربران میتوانند پست ها و لینک های مورد علاقه را در اختیار افراد دیگر قرار بدهند.این وبسایت ها میتوانند میزان بسیار بسیاری از بازدید را برای شما فراهم کنند.مشهور ترین وب سایت های انگلیسی زبان در این مورد Reddit Digg میتوان برشمرد در زبان فارسی شبیه ترین وب وب سایت ها این گونه وب وبسایت ها بالاترین است .
۷. StumbleUpon
StumbleUpon این امکان را فراهم می نماید که شما دانش را با دیگران به اشتراک بگذارید.شما با ارسال مقاله خود در این وب وب سایت به گونه ای پست و دانش خود را با گروه بزرگی از کاربران اینترنت به اشتراک میگذارید.StumbleUpon نوعی وبلاگ است که کاربران میتوانند به شما امتیار مثبت ( Thumb Up ) یا بد ( Thumb Down ) بدهند.یکی دیگر از امکانات این سیـستم این است که کاربران میتوانند پست های بلاگ شما را در وبلاگ قرار دهند.
۸. رابطه برقرار بکنید
فعال بودن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن لینک ها کافی نیست شما باید یاد بگیرید که با بقیه رابطه برقرار بکنید .شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیسبوک و توییتر بر طبق برقراری رابطه بین کاربرها بنا شده اند.اگر شما در کار سعی بکنید با افراد دیگر رابطه برقرار بکنید باعث می شود نه تنها به ان فرد بلکه به دوست ها او هم وبسایت و خود را معرفی بکنید .
۹. LinkedIn
این شبکه اجتماعی خیلی بین کاربران فارسی شناخته شده نیست.اما هر اسمی از Social Marketing اورده می شود این وب سایت جزو اولین سایت هایی است که باید در ان کار کرد.این وب وب سایت در سال ۲۰۱۱ نزدیک به ۴۰۰ درصد افزایش بازدید از طریق موبایل داشته.
۱۰. Myspace
مای اسپیس قبل از فیسبوک توییتر هم محبوب بود ولی بعد ها با امدن شبکه های اجتماعی نو این وبسایت از مرکز تذکر خارج شد حتی در یک بازه ی زمانی افت داشت.اما هنوز هم این وب وبسایت محل عالی است برای ایحاد رابطه با بقیه افراد.سعی بکنید از طریق منوی Browse تعداد بسياري رفیق برای خود اضافه بکنید پس لینک وبسایت را به اشتراک بگذارید.
شهریور ۱۰, ۱۳۹۳ 0
شهریور ۰۹, ۱۳۹۳ 0
شهریور ۰۹, ۱۳۹۳ 0
خرداد ۱۰, ۱۳۹۹ 0
آبان ۲۲, ۱۳۹۷ 0
خرداد ۲۰, ۱۳۹۷ 0
آبان ۰۸, ۱۳۹۶ 0