Ken Levine: شخصیتهای عنوان جدیدم دیگر سیاه و همچنین سفید نیستند
Ken Levine سازنده سری بازیهای Bioshock، میگوید که شخصیتهای بازی جدیدش کمتر سفید و همچنین سیاه و همچنین اکثرا و بیشتر قابل لمس خواهند بود.
او در گفتگوی اخیر خود از به وجود آوردن یک سیستم جدید خبر داد که نگاهها با توجه به “احساسات، خواستهها و همچنین قرایض” شکل میگیرد:
“سیستمی که من خلق کردم بر آن اساس می باشد که تو یک شخصیت جذاب و جالب توجه با احساسات و همچنین امیال خاص دارید، حال بازیکن آن امکان را دارد که آن نیازها را بپروراند، از آن هم دوری کند یا نسبت به آن هم بی تفاوت باشد. دلیلی که فکر کردن و اندیشیدن کردن و اندیشیدن میکنم آن سیستم جواب میدهد آن می باشد که راه خیلی زیاد خوبی جهت برقراری ارتباط با شخصیت می باشد. ممکن می باشد احساسات شخصیت تغییر کند ولی باید توجه داشت قلب آن هم هنوز آن هم امیال و همچنین خواسته هاست. آن سیستم مثل داستانهای عناوین قبل من خواهند بود.
با توجه و همچنین بررسی کردن آن علایق تو میتوانید به عمق شخصیت نفوذ کنید چرا که دیگر بر اساس جنسیت، رنگ پوست و همچنین یا مذهب اراده و تصمیم راسخ نمیگیرید هر چند گاهی اوقات آن عوامل نقش به سزایی در آن روایت دارند.”

در آخر Levine چیزی از پروژه بعدی خود نشان نداد و همچنین ما را با جزئیاتی که قبلا نشر یافته شده کرده بود مثل خطی نبودن، داستان محور بودن و همچنین بهروری از عناصر تخیلی و همچنین Sci-fi رها کرد.
آن بازی در حال توسعه با موتور Unreal Engine 4 و همچنین پتلفرم PC می باشد.