بروز رسانی آذر ۲۰ام, ۱۳۹۸ ۷:۴۹ قبل از ظهر
آذر ۲۹, ۱۳۹۷ admin سئو و بك لينك 0
جهت پیشبرد فرایند سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید بین المللی تو، بیش از ۴۰ ابزار مفید در آن مقاله ارائه می می شود.
یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از من می می شود، در ارتباط و رابطه با ابزاری می باشد که من جهت سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید های بین المللی از آنها بهره بری و استفاده می کنم و همچنین با وجود آن که اکثرا و بیشتر آن ابزارها را در MozCon ارائه کردم، زیرا و به درستی که وقت نداشتم بر روی آن هم ها تمرکز کنم اراده و تصمیم راسخ گرفتم نحوه بهره بری و استفاده از آن ابزارها را جهت پشتیبانی از فعالیت های سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید های بین المللی، در اختیار تو قرار دهم.
ابزارهایی وجود دارند که می توانند از تو در آن مسیر پشتیبانی کنند، شامل در شناسایی پتانسیل ها، هدف گیری مخاطبان بین المللی، بهینه سازی و همچنین ارتقای وب وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها، به دست آوردن محبوبیت بین المللی و همچنین مقدار و اندازه گیری و همچنین رسیدن به مزیت های فرایند سئو وبسایت و مرکز خبرهای جدید های بین المللی. خب حالا بیاید کار را شروع کنیم!
تو بر اساس حجم و همچنین گرایش عبارات جستجو شده جهت وبسایت و مرکز خبرهای جدید تو، کلیک ها و همچنین CTR گرفتن شده از هر کشور، بایستی و حتما قابلیت دیده شدن وبسایت و مرکز خبرهای جدید خودتان را در جستجوهای بین المللی شناسایی کنید. تو می توانید از نقل از “Search Queries” در ابزار وبمستر گوگل بهره بری و استفاده کنید و همچنین بر اساس فیلتر مکانی، به اطلاعات مورد نظر خودتان دست پیدا کنید.
در نقل از “Demographics” در Google Analytics، تو می توانید مقدار و اندازه و میزان بازدید فعلی، تغییر پیدا کردن کاربران به مشتری نهایی، حجم نرخ تغییر پیدا کردن و همچنین گرایش های موجود جستجو که از کشورها و همچنین زبان های متنوع و گوناگون و مختلف ساخته یا ایجاد می می شود را همراه با منابع ترافیک، کلمات کلیدی و همچنین صفحات مورد بهره بری و استفاده بررسی کردن کنید.
فراتر از ارزیابی مقدار و اندازه و میزان جستجو جهت کلمات کلیدی مرتبط بر اساس زبان و همچنین کشوری که می خواهید آن هم را هدف قرار دهید (با بهره بری و استفاده از ابزار کلمات کلیدی در محبوب ترین موتورهای جستجو در کشورمربوطه)، تو می توانید از ابزاری مانند SEMrush و همچنین SearchMetrics که در بسیاری از کشورها آن ابزار پشتیبانی می شوند، بهره بری و استفاده کنید تا مشخص کنید که فعالیتهای فعلی بازاری و همچنین رقبای تو در چه شرایطی قرار دارند.
جهت آن که مشخص کنید کدام موتور جستجو در کشور هدف تو بیشترین محبوبیت را دارد، می توانید از StatCounter یا Alexa بهره بری و استفاده کنید و همچنین سپس از ابزار کلمات کلیدی آن هم ها بهره بری و استفاده کنید تا مشخص کنید که حجم جستجوهای خاص به چه صورت بوده می باشد. جهت کشورهای اروپایی که اکثرا و بیشتر از گوگل بهره بری و استفاده می کنند بهترین ابزار می تواند Google Keyword Planner باشد. جهت کشور روسیه، می توانید از Yandex Keyword Statistics و همچنین جهت چین می توانید از Baidu Index بهره بری و استفاده کنید.
تو بایستی و حتما با بهره بری و استفاده از Ubersuggest و همچنین ابزار Suggestion Keyword Finder، ایده های اضافی جهت کلمات کلیدی خودتان به دست بیاورید (با بهره بری و استفاده از آن ابزار، تو می توانید زبان ها و همچنین کشور های متنوع و گوناگون و مختلف را انتخاب کنید).
معمولا آن سوال از من پرسیده می می شود که چرا Google’s Global Market Finder را جهت سئو بین المللی پیشنهاد نمی کنم (البته گاهی پیشنهاد می کنم ولی باید توجه داشت دائما می گویم بایستی و حتما با دقت بالا از آن هم بهره بری و استفاده می شود)، دلیل آن موضوع آن می باشد که آن ابزار معمولا از نظر ترجمه و همچنین بررسی کردن عبارات کلیدی به صورت محلی خیلی عملکرد صحیحی ندارد و همچنین می تواند به سادگی منجر به ابهام و همچنین مضر و همچنین بد تفاهم می شود.
آن ابزار، دائما یک “نقطه مهم” زیر نتایج خودش ارائه می کند:
” … به دلیل آن که ترجمه های ارائه شده در آن ابزار با بهره بری و استفاده از Google Translate ساخته یا ایجاد شده می باشد، ترجمه ها دائما در سطح عالی نیستند به همین دلیل مطمئن شوید عباراتی که انتخاب می کنید، صحیح خواهند بود …”
حتی با آن وجود، اکثرا و بیشتر اشخاص فرض می کنند زیرا و به درستی که آن ابزار یکی از ابزار خود گوگل می باشد، نتایج آن هم دائما درست می باشد. ولی باید توجه داشت در بعضی از موارد، هنگام و زمانی که که تو به زبان محل مورد نظر خودتان کاملا مسلط نیستید، به سختی می قدرت تشخیص داد که آیا نتایج ارائه شده توسط آن ابزار کاملا صحیح می باشد یا خیر.
به همین دلیل، آن ابزار در اکثرا و بیشتر موارد کاربرد بسیاری ندارد، زیرا و به درستی که باعث می می شود که فرایند تو بیش از پیش پیچیده می شود. در نهایت، تو مستلزم و نیاز دارید که یک فرد یا شخص بومی به تو کمک کند؛ همچنین بایستی و حتما از دیگر ابزار کلمات کلیدی هم بهره بری و استفاده کنید تا مطمئن شوید نتایج ارائه شده مرتبط با ایده های کلمات کلیدی و همچنین حجم جستجو، معتبر خواهند بود.
به عنوان مثال، فرض میکنیم که من از یک شرکت آمریکایی هستم که می خواهم حجم جستجوی بالقوه در مکزیک را مرتبط با کلمه “آپارتمان” و همچنین “اجاره آپارتمان” به دست بیاورم :
آن ابزار کلمه های “Pisos” ،”alquiler apartamentos” و همچنین “alquilar apartamentos” را ارائه می کند. آن نتایج معظلات و مسائل و مشکلات زیر را ساخته یا ایجاد می کند:
همچنین و علاوه بر آن، عبارت “Alquiler apartamentos” حتی از نظر قواعد هم مشکل دارد زیرا آن کلمه نیازمند یک حرف اضافه “de” می باشد. در واقع کلمه کلیدی بایستی و حتما به صورت “Alquiler de apartamentos” باشد (که از نظر ادبی به معنی اجاره یک آپارتمان در زبان اسپانیایی می باشد). اگرچه آن موضوع ممکن می باشد در ارتباط و رابطه با دیگر ابزار جستجوی کلمات کلیدی هم پیش بیاید، ولی باید توجه داشت در آن مورد، بهره بری و استفاده از ابزار گوگل باعث می می شود که ابهام بیشتری در فرایند ساخته یا ایجاد می شود. همانطور که پیش از آن گفتم، در نهایت تو بایستی و حتما از اشخاص بومی آن هم منطقه هم کمک بگیرید تا بتوانید نتایج صحیحی را به دست بیاورید.
تو بایستی و حتما مشخصه های جمعیت شناسی مخاطبین خودتان و همچنین اولویت های خرید آنلاین آن هم ها را نه تنها بر اساس جستجوی مطالعاتی بررسی کردن کنید، بلکه بایستی و حتما وبسایت و مرکز خبرهای جدید های TNS Digital Life و همچنین Google’s Consumer Barometer را هم به صورت دقیق ارزیابی کنید. آن وبسایت و مرکز خبرهای جدید ها تو را قادر می سازند تا داده های تمام صنایع، کشور ها و همچنین مشخصه های جمعیت شناسی را انتخاب کرده و همچنین از آن هم ها بهره بری و استفاده کنید.
تو بایستی و حتما رقبای خودتان را در بازارهای بین المللی شناسایی کنید، شامل مشخصات و همچنین گرایش های آنها. تو می توانید با جستجو در Alexa ,Google’s Display Network Research و همچنین SimilarWeb به آن داده ها دسترسی پیدا کنید.
تو بایستی و حتما محبوب ترین محتوا و همچنین محصولات آنها، جایگاه فروش منحصر به فردشان و همچنین نقاط نیرو و همچنین ضعف آن هم ها، فعالیت های بازاریابی که اجرا کرده اند و همچنین حتی بخشی از اطلاعات مرتبط با جوامع آنلاین مرتبط با آن هم ها را شناسایی کنید.
توضیحات تگ hreflang وبسایت و مرکز خبرهای جدید
تو بایستی و حتما مطمئن شوید که از توضیحات درست hreflang در وبسایت و مرکز خبرهای جدید های بین المللی خودتان بهره بری و استفاده می کنید که نشان دهنده کشور هدف و همچنین زبان هر منطقه می باشد و همچنین قالب استاندارد ISO639-1 جهت ویژگی های زبانی در ارتباط و رابطه با ISO 3166-1 Alpha 2 جهت هر کشور، اجرا شده باشد.
تو می توانید از ابزار DejanSEO بهره بری و استفاده کنید تا کاربرد صحیح hreflang را جهت هر صفحه ارزیابی کنید. در صورتی که تو می خواهید بیش از ۲۵۰ صفحه مجاز داخلی را ارزیابی کنید، بایستی و حتما از فیلتر های موجود در Screaming Frog بهره بری و استفاده کنید تا به صورت دقیق، مشخص می شود که کدام صفحه های تو شامل تگ های hreflang مطلوب خواهند بود و همچنین کدام صفحات، تگ های درست ندارند.
ادامه ابزارهای سئو جهت وبسایت و مرکز خبرهای جدید های بین المللی را در قسمت دوم آن مقاله بررسی کردن خواهیم کرد.
آذر ۲۰, ۱۳۹۸ 0
شهریور ۲۴, ۱۳۹۸ 0
دی ۰۱, ۱۳۹۷ 0
آذر ۲۷, ۱۳۹۷ 0
آذر ۲۷, ۱۳۹۷ 0
آذر ۱۵, ۱۳۹۷ 0
آذر ۱۳, ۱۳۹۷ 0
آذر ۰۴, ۱۳۹۷ 0